Tuesday, June 2, 2015

Makanan Sunnah - lidah buaya ( aloe vera gel ) & madu

Assalamualaikum w.b.t

Semasa saya mengadakan seminar di Kuantan awal bulan 15 mei 2015, sempat bertemu dengan rakan baik, Master Dealer Hj Amiruddin belajar ilmu ilmu makanan tambahan di sana...satu pengalaman yang sangat mengujakan.......bukan sebab apa.......yang best dapat jumpa peluang baru.....maklumla sebelum ini dok sibuk dengan urusan berniaga emas dan perak...kadang2 terlupa....kandungan toksik dah banyak dalam badan..yela...abis seminar waktu malam...bantai makan banyak....hehehehe..mulanya saya tgk di wall FB.......dulu baca di wall FB haji cerita pasal makanan tambahan...makanan sunnah...apa kebendanya......lepas jumpa baru faham...terus lock
tanpa membuang masa.....join la sekali....try....apa salahnya

saya try aloe vera GEL keluaran Forever living......wowowowowowo...harga sangat berpatutan...RM90 je sebotol..........boleh la saya pun try pek percubaan....jadi ahli
RM90 otomatik jadi ahli(seumur hidup)...yg best jd ahli dapat diskaun 15%...okla kan...beli dapat diskaun
buat makan sendiri......dapat murah....
saya mmg suka madu.....makan madu 1kilo RM120...okla kan...murah....
sambil tu Hj Amiruddin pulak demo pasal arctic sea....minyak ikan...omega 3...dan minyak zaitun omega 9...wwowowoow...sangat teruja utk memecahkan molekul2 kolestrol jahat.....lepas faham....saya terus lock makanan sunnah ni...murah dan mampu beli.........matlamat saya nak singkirkan perut yg boroi dan kolestrol2 jahat dalam badan...doakan yer.....
saya amat teruja bila tgk pasal video ni


https://www.youtube.com/watch?v=XvB3rqvPdSA

okla...tu je skit2 saya nak share.....kalau nak tahu lebih lanjut boleh PM saya atau call , whatsapp 0196645066
ni nombor keahlian saya 600000359605
www.forever.net.my



No comments:

Post a Comment