Saturday, June 6, 2015

Personal coaching tentang produk makanan sunnah #forever #living

assalamualaikum

bertuah sebab saya jumpa produk yang boleh membantu saya untuk detox bahan2 toksik dalam badan. semalam hj amiruddin berkunjung ke rumah saya di seremban 2..berkongsi tip2 dan teknik2 dalam forever living produk (FLP)...kebetulanan hj dari kuantan mengambil anak di subang yang sedang belajar di madrasah....singgah ke rumah pokli sebelum balik kampung mertua di Melaka.....berjam jam juga la tuan haji dan keluarga bertandang di rumah saya....sampai pukul 12 malam...singgah lepas magrib


antara yang saya dapat ilmu dalam forever living ni adalah ;

1. produk makanan sunnah merangkumi - aloe vera, madu, delima, minyak ikan....zaitun.......dsb.....apa yg saya tertarik sebenarnya........produk ini money back gerenti...30 hari...kalau kita dah makan produk ini dan tidak berkesan...kita boleh pulangkan produk ini di stokis dan dapat duit balik.......wowowowowowowo..sebijik yg di amalkan oleh company antarabangsa di US dan UK........kalau produk adalah benda baru mungkin susah nak pasarkan.......mungkin ramai yg akan merungut....contoh ubat2 lain di pasaran yang memang kena buat macam2 testimoni.....tapi..yg ni adalah makanan sunnah yg di amalkan sejak zaman rasulullah saw..........alhamdulillah.....ladang aloe vera  @ lidah buaya adalah milik forever dan terbesar di dunia......wowowowowo...suatu hari nanti kena pergi melawat ni

2. konsep perniagaan yang mudah..........konsep dari kilang...terus kepada pengguna......tiada orang tengah....biasa kalau konsep macam ni akan menguntungkan pengguna.........tidak perlu bayar lebih kerana hantar yg di jual tu adalah hampir kepada harga kos..........patut la produk ini tiada di pasarkan di mana2 pasaraya walaupun forever telah bertapak lebih 30 tahun di dunia dan lebih 158 negara.......forever di tubuhkan sejak tahun 1983......wowowowoow masa tu den baru darjah satu.......kepada den tak tahu ekkk sebelum ni?? keuntungan lebih lumayan sebagai pengguna dan peniaga.....ehhh....konsep sama macam public gold juga....tiada orang tengah...terus ke consumer....atau kami panggil consumer merchant........menarik nih...insentif jualan sehingga 9 jenis pendapatan ada di forever living...patut la market berkembang dengan pesat....tapi sebelum ni forever lebih kepada

3.apa yang tertarik lagi.....forever telah melahirkan ramai multi millionaries.......bukan sekadar jutawan tapi dah multi millionaries.....gile kentang...maksudnya.........mereka ini berkerja bukan sebab duit....mereka bekerja demi MINAT dan passion yg mereka cari...contoh ada multi millionaries di dalam syarikat ini ada membuka Hospital Sendiri PERCUMA utk memberi manafaat kepada masyarakat....wowowowowowowo.......kalau nak tahu ini dah dalam keadaan yang saya nak........boleh bagi manafaat kepada ramai orang tanpa perlu kenakan bayaran......insya allah.........tapi saya nak bagi manafaat dalam bentuk pengurusan kewangan.....pelaburan dan perniagaan........nasihat percuma pun cukup la...janji mereka mendapat manafaat....

4.sharing is not selling..........benda ni pelik.....biasa saya selalu sebut sharing is caring......tapi di sini adalah sharing is not selling.......kita berkongsi bukan untuk menjual....tapi untuk berkongsi ilmu....

5. Wealth = kekayaan bukan sekadar banyak harta...banyak rumah....banyak emas.....tapi kesihatan juga perlu di jaga kerana badan yg sihat menjamin masa depan yang bahagia...teringat kisah ibu mertua saya yang menghidap kanser payu dara......mempunyai harta dan wang yang banyak...tapi apabila di sahkan menghidap kanser........harta tu dan wang banyak dihabiskan utk mengubat penyakit..........tu pun nasib baik beliau ada harta...kalau tak nak mengemis dgn orang pun satu masalah lain pulak kan..........wallahualam....Allah hanya menguji orang yang mampu dan layak sahaja...semua ini adalah kerja Allah swt....kadang2 kita kena belajar redha dan syukur dengan ketentuannya........Ujian yg Allah bagi...kita anggap adalah pembersih dosa2 kita lampau dan menjadikan kita insan yang lebih bertakwa di sisiNYA.........apa yang saya nak simpulkan di sini
Wealth = Financially Freedom, Health Freedom, Spiritual Freedom, Emotion Freedom + Sosial Freedom............wowowowowo ini yang kena belajar banyak.........takpe saya boleh kongsi dengan anda sikit2....alamak...saya baru mendapat call ada kawan di FB nak jumpa.....okla...nanti saya sambung lain kali......



6.Haji ada berkongsi dengan saya produk2 forever dari hujung rambut ke hujung kaki.....wahhhh......tak payah ke kedai runcit atau pasar raya la macam nih......senang nak
ni saya nak share produk2 forever living di youtube....boleh layan2 di sini

https://www.youtube.com/watch?v=-mJ4ju_WFwI

https://www.youtube.com/watch?v=f4QReQ5sjO0

https://www.youtube.com/watch?v=3xchQeSY7AY

https://www.youtube.com/watch?v=YyVOcyTTClA

https://www.youtube.com/watch?v=9gJObyeYt0g

https://www.youtube.com/watch?v=-4Nw1Ug2APY


korang layan yer

cari sendiri di youtube.....mana tahu boleh membantu


Hj Pokli
600000359605 AS
boleh call saya 019-6645066 whatsapp
nak order sendiri boleh layari laman web
www.foreverliving.com

Masukkan Sponsor
Mohd Fazli Bin Ismail
kod : 600000359605

JOIN us now

No comments:

Post a Comment